Hannas bokblogg

Direktlänk till inlägg 11 maj 2014

Blogga igen?

Av Hanna - 11 maj 2014 14:02

Hej! Som ni har märkt har jag inte bloggat på ett tag nu (ca 4 månader) men vad säger ni, tycker ni att jag ska sätta igång igen? Jag gör en omröstning om det på bloggen (kolla höger sida) så får ni säga vad ni tycker! Ett bra boktips är fortfarande Som jag vill vara av Katarina von Bredow. Det är en av mina absoluta favoritböcker av min favoritförfattare! Jag har nyss läst Räcker det om jag älskar dig? och Flyga högt av samma författare (Katarina von Bredow) och de var HUR BRA SOM HELST!

Nu har jag läst alla ungdomsböcker som finns av henne. Hehe 😏

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 1 juni 2014 22:45

Hej! Jag kommer inte blogga här mer för jag tycker inte det är kul att blogga om böcker längre. Jag hade dessutom nästan inga läsare så jag såg ingen anledning att fortsätta. Nu har jag istället skaffat en annan blogg där jag bloggar om mitt vardagli...

Av Hanna - 22 januari 2014 10:07

       Hej! Just nu sitter jag i skolan och skriver det här för jag har precis gjort klart ett NO-prov och då fick man greja med iPaden. Under föra veckan så läste jag 2 böcker, Som jag vill vara av Katarina von Bredow och Vi måste sluta ses på...

Av Hanna - 12 januari 2014 19:16

Hej! Just nu så läser jag Att vara Nikki av Meg Cabot. Det är fortsättningen på Airhead som var jättebra så jag hoppas denna också är det. Det kommer antagligen inte upp någon recension av boken men blir nog en sammanfattning av allt jag läst i janua...

Av Hanna - 8 januari 2014 21:13

Hej! Idag så läste jag ut Harry Potter och den flammande bägaren av JK Rowling. Den var jättebra och det är andra gången som jag läser den. Den får 5/5 stjärnor men det kommer inte upp någon recension av den. Harry Potter och den flammande bägaren ha...

Av Hanna - 7 januari 2014 17:27

  Hej! Jag lovade ju att lägga ut ett inlägg om vad jag hade läst under jullovet och nu kommer det!   Läst: Nyckeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren Bronsdolken-Eldsandarnas ö...

Allmän fakta


Jag är en 12-årig boknörd som heter Hanna och på denna bloggen skriver jag om böcker som jag har läst!

Boktips just nu:

 

Som jag vill vara av Katarina von Bredow

 

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja, varför inte?
 Jaaa!!!!!
 Nej!
 Spelar ingen roll

Senaste inläggen

Kategorier

Det här har jag lagt ut

Besöksstatistik

Länkar

Translate


Skapa flashcards