Hannas bokblogg

Alla inlägg under juni 2014

Av Hanna - 1 juni 2014 22:45

Hej! Jag kommer inte blogga här mer för jag tycker inte det är kul att blogga om böcker längre. Jag hade dessutom nästan inga läsare så jag såg ingen anledning att fortsätta. Nu har jag istället skaffat en annan blogg där jag bloggar om mitt vardagliga liv istället. Kolla in den om ni vill www.nattstad.se/hannapyttipanna ❤️

Tidigare månad - Senare månad

Allmän fakta


Jag är en 12-årig boknörd som heter Hanna och på denna bloggen skriver jag om böcker som jag har läst!

Boktips just nu:

 

Som jag vill vara av Katarina von Bredow

 

Sök i bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag börja blogga igen?
 Ja, varför inte?
 Jaaa!!!!!
 Nej!
 Spelar ingen roll

Senaste inläggen

Kategorier

Det här har jag lagt ut

Besöksstatistik

Länkar

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards